loading...
.:::چتر حجاب :::.
عاطفه بازدید : 75 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)
سلام . ايندفعه ديگه لازم نيست برين ادامه چون 5 نکتشو بيشتر نميگم . چرا الکي شما رو اين ور اون ور بکشونم . پس همين جا ميزارم . 1_با حجاب بودن را تجربه کنيم 2_بي حجابي مانند شاخه اي است بيرون از حصار ، شاخه اي که از باغ بيرون رود ، هر رهگذري به ميوه آن طمع مي کند 3_حجاب معصوميت است نه محدوديت 4_حجاب مهر عنايت حق بر قامت فرشتگان زمين است 5_حجاب فريضه اي است که تر ک آن فرصت قضا ندارد 6_زن در حجاب مانند گوهري در صدف است 7_حجاب مادر پاکي هاست گفتم هفتا بنويسم که تو چهار بار پست تموم بشه . ياهمون هفت چهارتا بيست و هشتا . نظر يادتون نره . با اين که ساعت دو از مدرسه تعطيل شدم دو نيم رسيدم خونه الان هم دارم پست مينويسم البته من الان منظورم زماني نيست که تو وب ثبت ميشه منظورم زمان تايپ کردنه . اين هفته کلا امتحان هاي آغازين از شيشم بود . چقدر من تحمل دارم . خداحافظ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
حجاب به معنای پوشیدن چادر نیست.بلکه به معنای پوشیدن سالم است . .::: مقام معظم رهبری :::. امیدوارم لحظات خوشی را در این وب سپری کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبم راضی هستین ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 247
  • بازدید سال : 1,018
  • بازدید کلی : 10,888
  • کدهای اختصاصی
    کد نمایش آب و هوا کد نمایش آب و هوا

    کد اوقات شرعی
    کد حباب

    کد ساعت فلش


    کد ذکر ایام هفته

    دیکشنری

    Online User

    امارگیر حرفه ای سایت

    امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت