loading...
.:::چتر حجاب :::.
عاطفه بازدید : 129 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

خانم موسوی یکی از پرستاران دوران دفاع مقدس، اینچنین روایت می کند:

يادم مي آيد يک روز که در بيمارستان بوديم، حمله شديدی صورت گرفته بود. به طوري که از بيمارستان هاي صحرايي هم مجروحين زيادي را به بيمارستان ما منتقل مي کردند. اوضاع مجروحين به شدت وخيم بود

در بين همه آنها، وضع يکيشان خيلي بدتر از بقيه بود. رگ هايش پاره پاره شده بود و  با اين که سعي کرده بودند زخم هايش را ببندند، ولي خونريزي شديدي داشت.

مجروحين را يکي يکي به اتاق عمل مي برديم و منتظر مي مانديم تا عمل تمام شود و بعدي را داخل ببريم.

وقتي که دکتر اتاق عمل اين مجروح را ديد، به من گفت که بياورمش داخل اتاق عمل و براي جراحي آماده اش کنم. من آن زمان چادر به سر داشتم.

دکتر اشاره کرد که چادرم را در بياورم تا راحت تر بتوانم مجروح را جابه جا کنم.

همان موقع که داشتم از کنار او رد مي شدم تا بروم توي اتاق و چادرم را دربياورم، مجروح که چند دقيقه ای بود به هوش آمده بود به سختي گوشه چادرم را گرفت و بريده بريده و سخت گفت: من دارم مي روم که تو چادرت را در نياوری. ما براي اين چادر داريم مي رويم... چادرم در مشتش بود،كه شهيد شد.از آن به بعد در بدترين و سخت ترين شرايط هم چادرم را کنار نگذاشتم.          

منبع: جهان نیوز، یکشنبه 13/12/91

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
حجاب به معنای پوشیدن چادر نیست.بلکه به معنای پوشیدن سالم است . .::: مقام معظم رهبری :::. امیدوارم لحظات خوشی را در این وب سپری کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبم راضی هستین ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 1,037
  • بازدید کلی : 10,907
  • کدهای اختصاصی
    کد نمایش آب و هوا کد نمایش آب و هوا

    کد اوقات شرعی
    کد حباب

    کد ساعت فلش


    کد ذکر ایام هفته

    دیکشنری

    Online User

    امارگیر حرفه ای سایت

    امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت